Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Jon Järnfot Gyllenstig - 19 mars 2011 16:53

Patetiskt... Högst patetiskt. En besvikelse. Efter att ha prövat mitt nya system att ge läsarna av Henningsagan valmöjlighet står resultatet nu färdigt: Detta är visst ingenting som folk uppskattade. Igår slogs besöksrekord i år, men hur många gjorde som jag sade? Jag bad uttryckligen om hjälp, jag bad er göra er röst hörd. Ni fick välja vart ni ville att Sagan skulle ta vägen. Ett enkelt val: vänster eller höger.

 2 personer röstade. 2!! Och eftersom endast en kommenterade, men kära, trogen lillebror, så kommer Henning, Ulf och Barista att gå åt vänster.


Jag borde anat att jag inte kunde lita på er, mina "trogna" läsare. Verkar som att ingen vryr sig längre i dagens samhälle.

 Jag fattar nog varför jag slog besöksrekord igår. Jag skrev titeln 'Hjölp mig' på ett av inläggen. Uppenbarligen drardet här läsare som socker drar till sig bin. Folk vill läsa om hur dåligt andra mår, för vissa sjuka människor mår endast bra när de läser om andras miserabla tillstånd. Folk utnyttjar andras sorger för att känna sig bättre själva! Fy fan säger jag bara, fy faan!

 Och även om jag inte tror er, mina goda vänner, om att försöka utnyttja min inbillade svaghet till er njutning (nej nej, jag förstår ju att ni bara vill hjälpa till och att ni bryr er genuint mycket om lilla mig), så är det väldigt klent med intresse för min saga får jag säga. Om jag inte själv tyckt det var så himla kul att skriva den så hade det säkerligen inte blivit någon saga för er. Det var en besvikelse att inse hur lite ni bryr er om sagan. Skäms!


 Men fortsätt gärna läsa! :P Av någon underlig jävla anledning så tror jag att jag gillar er ändå ;)

Presentation


Ankmossen är liten, men Gud är större

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ankmossens mötesplats


Ovido - Quiz & Flashcards