Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Jon Järnfot Gyllenstig - 11 januari 2010 16:39

Tja! alla bloggläsare :P:D

Idag var min bästis här på besök, och ni kan aldrig gissa vad vi gjorde! Ni kan försöka, men ni kommer ha så fel. Eller bara delvis rätt.

 Vi spelade förstås med våra magic-kort och jag vann givetvis varenda gång (utom en där han valde lekar åt oss båda och således fick en gratis seger). Så såg vi på en av de bästa filmerna någonsin: Torkel i knipa. Fy fan för fläsk helt enkelt!

 Men det var inte det som var det otippade. Vad som kommer förvåna er alla är att vi spelade krocket(!) ute i snön! Det var kanonkul! Och jag vann där med, med ett slagsmarginal. Kubb spelade vi också ute i snön, men där fick jag ju låta honom vinna. Annars hade han ju blivit så knäckt ;P.


Det är allltid bra att ha en god vän på sin sida. Även om han slår mig i kubb och för en gångs skull vann i magic och fick mig att känna mig kass, så är han ju en underbar kompis! Man kan inte alltid vinna, men det är nästan en seger bara att ha honom som kompis. Jag har haft mycket otur i livet men en del tur också, och vänskap väger tungt.


För er som  undrar, min kompis är ingen anka. Men vi har roligt ändå :P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ankmossen är liten, men Gud är större

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ankmossens mötesplats


Ovido - Quiz & Flashcards