Alla inlägg den 1 januari 2010

EGO

Av Jon Järnfot Gyllenstig - 1 januari 2010 17:03

Tjenare alla glada bloggläsare och resten! Ni är säkert väldigt nyfikna på vad detta är för ny bloggare? En i mängden? En knäppgök? Eller en potentiellt smaskig köttfisk?      Om det här är alternativ ett, dra nu.

Om det här är alternativ två, då kanske detta är ett hyfsat kul tidsfördriv.

Om det här är alternativ tre, sätt tänderna i det här och tugga på min blogg som en bebis på en napp.Eller som en hund på en saftig köttbit.


Varesig du anser detta vara ett kul tidsfördriv, bara något trist och tråkigt eller något alldeles underbart, du läser  detta och det betyder att du ändå slösar din tid på mina galenskaper. Vad är du ute efter? Det är väl din ensak, om du kan uppföra dig så är jag glad att jag fått del av din tid. Om du är en otäcking som läser ändå... tja, då är jag glad att detta bara är över internet så att jag slipper se dig.


Men vem är jag då? Det undrar jag också. Den som lever får se, och den som läser gör bäst i att tvivla på det hon ser. Allt är inte alltid vad det verkar. Jag är en jävligt schysst kille som tagit en paus från studierna och börjat ägna min tid åt att chilla. Och skriva på min andra bok. Min första bok, Bolle Troll eller legenden om hur det trendbrytande trollet räddade Nordens befolkning från säker undergång, är ännu inte utgiven, men det ska det bli ändring på i sinom tid. Den är helt klart läsvärd, även om du inte tycker att min blogg är det. Både boken och bloggen kommer i alla fall sätta ankor i huvudet på dig.

//Puss och kram, nytt inlägg kommer snart. Tålamod!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ankmossen är liten, men Gud är större

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ankmossens mötesplats


Ovido - Quiz & Flashcards