Alla inlägg den 13 april 2010

Av Jon Järnfot Gyllenstig - 13 april 2010 20:30

Mina kära, trogna läsare!

 Jag älskar er, tro inte annat! Jag är medveten om min tystnad mitt i säsongen av Henning. Jag är bara för trött, jag orkar inte fortsätta på den just nu. Jag är sjuk och trött, jag kan liksom inte tvinga mig att fortsätta skriva. Ingenting blir bra just nu. Jag orkar inte anstränga mig för att göra något bra och jag känner inte för att göra något dåligt heller. Så jag tar en plötslig och oplanerad paus på obestämd tid.

 Och jag är medveten om att mitt skrivande om rollspelet fullständigt uteblivit sedan jag började med Henning. Jag orkar inte med det heller. Jag låser in mig en stund i irrationalitet, men förr eller senare kommer jag återvända. Jag behöver bara... gnägga en tid.

 Puss på er alla, troligheten att jag skriver den närmaste tiden är liten, men den finns. Tills vidare, ha ett bra liv och gör ingenting som ni ångrar efteråt!

Presentation


Ankmossen är liten, men Gud är större

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ankmossens mötesplats


Ovido - Quiz & Flashcards