Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Jon Järnfot Gyllenstig - 16 januari 2011 20:22

Nu är julen över för denna gången och helgen är till ända. Det enda som finns kvar av julen är allt vi inte ätit upp: Pepparkakor, julgodis och julmust. allt detta börjar bli lite småsegt att ha kvar nu, speciellt pepparkakorna som brukar ligga fram till påsk. Och helgen är nu över, men även där finns en rest från när den varade: Jag har inte hunnit käka upp alla mina nötter! :D Allt som går ur tiden lämnar efter sig ett minne, och i det här fallet ganska segdragna rester. (Fast nötter blir ju aldrig segdraget och är gott året och veckan om).


Framför mina vältvättade och nybadade fötter ligger nu ännu en vecka av ensamhet och olika små aktiviteter. Jag ska klippa mig imorgon, vilket verkligen kan behövas eftersom jag inte gjort det sedan slutet av september eller nåt :O. OH, och på tal om September btw, jag hatar Mikrofonkåt, bara som en parentes med hundratals utropstecken. Hörde den så fruktansvärt många gånger på lägret så jag går iväg direkt om jag hör den nu. BLÖÖÖ!!! Det är en lång resa fram till nästa helg det, en veckas halv-aktivt jobbsökande, fotbadande, läsande, (kanske skrivande) och tränande. Och kanske lite filmtittande också, vad vet jag? Jag vet bara att jag måste hålla igång för att inte bli understimulerad. Sådant är farligt.


Men nej just det, helgen är inte slut än! Snart är det Morden i Midsomer, det är det sista som händer denna intressanta , händelserika och sköna helg. Trevlig vardagsvecka på er allihopa! Puss puss!

Presentation


Ankmossen är liten, men Gud är större

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ankmossens mötesplats


Ovido - Quiz & Flashcards