Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Jon Järnfot Gyllenstig - 9 juni 2010 21:57

SÅÅÅ, nu slipper ni mig ett tag. snart går nämligen tåget och jag far ut i europa! Med tåg, ut i den lilla världen. Ha det så bra allihopa, och sakna mig lagom mycket! Puss & hej!

Av Jon Järnfot Gyllenstig - 9 juni 2010 18:10

SÅ!! Nu har jag varit i Växjö och skaffat korta-fanskapet. smidigt och enkelt när man väl kom dit. Nu har jag fyra timmar på mig att äta och packa innan tåget går.Det som förrut var stress är nu bara... äsch jag vetefan, troligtvis är jag lite hypad nu efter allt flängande. Men det ska bli underbart att komma iväg!

 Skriver väl ett inlägg till innan jag drar och säger adjö på riktigt. Puss så länge!

Av Jon Järnfot Gyllenstig - 9 juni 2010 14:01

Ikväll, 22.14 från hoby, går tåget ut i vida världen. Men fy fan vilken massa krångel! Kan inte köpa interrail kort någonstans i närheten utan måste dra upp till Växjö för att handla skiten! Ska åka tåg ner till kastrup ikväll och sitta där på stationen tills flyger går 07.40 Väl i Rom ska jag sammanstråla med mina kusiner och vi får förhoppningsvis några veckors underbart, spontant, roligt, härligt semestrande tillsammans. Det är bara det att allt ska fixa sig först, och jag är inte planerar-typen. Har i skrivande stund inte packat klart, och tvingas snart spendera två timmar i bil fram och tillbaka till Växjö. Det är som att man funderar om man verkligen hinner gå på toa eller inte. Hinner jag blogga? NEJ

Adjö med er, sakna mig lagom mycket. Nu sticker jag!

Presentation


Ankmossen är liten, men Gud är större

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ankmossens mötesplats


Ovido - Quiz & Flashcards