Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Jon Järnfot Gyllenstig - 1 juni 2010 09:19

Vilken jävla bra början vi fått på sommaren! Det blåser som fan, det regnar från och till och det brukar fan vara varmare i oktober! Jag har inte kunnat bada ÄN!! :O


Nu skriver jag ett argt inlägg om vädret och hoppas verkligen att SMHI läser detta, för allting är deras fel! Om inte någon elaksinnad vädergubbe hade trollat med vädret så hade jag kunnat bada för längesedan! Nu kan man inte göra någonting.


Nåja, allt är inte pläp, gnägg och fiskost. Det finns vackra saker med vårt väder också. För några dagar sedan var jag ute i skogen mitt i natten och gick en promenad. Den månen alltså!! Det var fullmåne och den var alldeles rostfärgad! Häftigare måne har jag inte sett på länge. Det är underbart att vara ute i skog och mark på nätterna och man borde vara det oftare. Det enda som jag har erfarenhet av är vackrare är gryningarna, men vem fan är upp då? Måste dygna någon gång så att jag kan njuta av det. Men jag behöver sällskap för att dygna, att göra det själv är ingen höjdare. Och att gå upp klockan halv fyra mitt i natten för att se gryningen gör man bara inte, hur underbart vacker den än må vara. Men det finns skönhet där ute, mina vänner! Se till att njuta!

Presentation


Ankmossen är liten, men Gud är större

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ankmossens mötesplats


Ovido - Quiz & Flashcards