Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Jon Järnfot Gyllenstig - 4 juni 2010 19:18

Tjo-ost! Vilken vacker men blåsig dag det har varit! I förhoppningen att få någonting uträttat idag gick jag till några närliggande ängar för att se om det gula guldet fanns kvar, men icke! Varenda jävla maskros är överblommad! Och jag som tänkte göra en ny sats maskrosvin    Förbaskat också!


Jag är mycket medveten om att jag snackat mycket väder på sistone. Det känns som lagom viktiga saker att skriva om. Mina mer filosofiska och djupa inlägg kommer när de kommer. Jag har efter ett mycket långt uppehåll börjat skriva lite på min bok igen, men det går fortfarande fruktansvärt segt. Jag har inte riktigt kommit in i det än. Henning tog all min uppmärksamhet, så nu är jag på väg tillbaka till verkligheten. Planerar inför den strålande början på sommaren att tågluffa med mina kära kusiner. Det ska bli spännande. Mer om detta kommer sedan. Kom ihåg att det är en farlig värld där ute, om ni inte vänder saker och ting till er fördel!

Presentation


Ankmossen är liten, men Gud är större

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ankmossens mötesplats


Ovido - Quiz & Flashcards