Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Jon Järnfot Gyllenstig - 2 juni 2010 18:12

Gårdagens purkna inlägg gav resultat! Vädergudarna lyssnade och skänkte mig solsken och värme, ett tillstånd jag längtat efter sedan i februari. Det verkar som att det hjälper att sura och gnälla och klaga ibland? De med makt att styra över moln och vind tröttnade på mitt surande och ville inte heller själva sura längre. Bra gjort SMHI, ska fortsätta gnälla på er i framtiden så att jag får min vilja fram ;)


Bara för att det blev så fint väder så var jag ute och cyklade 2.5 mil idag. Och vem stöter man på ute på vägarna om inte en polare? En 'random encounter' som vi säger i rollspelssammanhang. Kanonkul att stöta på Maxiponken på väg ut mot Järnavik klockan 10 på morgonen. Denna goda själ har även skrivit ut sagan om Henning åt mig, så att jag kan läsa upp den för mina kära vänner på sommarens läger. Hoppas vädret håller i sig fram tills dess så att man kan bada då! Fortsätt så här, vädergubbar och gummor, en tacksam och glad Jon är inte att ringakta!

Presentation


Ankmossen är liten, men Gud är större

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ankmossens mötesplats


Ovido - Quiz & Flashcards