Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Jon Järnfot Gyllenstig - 16 februari 2010 15:27

Jag glömde visst meddela det igår :S Jag har skrivit klart min mordgåta! Och jag är ganska nöjd med den också. Jag skrev klart den igår men glömde visst meddela er kära bloggläsare denna glädjande nyhet. Imorgon ska vi spela rollspel och jag är i full färd med att planera för det. Inte för att det säger er någonting, men den här gången har jag ett system för saker och ting som jag inte hade förra gången jag spelledde. Äntligen ska vi få spela igen! Ska bli riktigt intressant. Förra gången vi spelade i min värld sögs de tre spelande karaktärerna ihop och blev till en galen drakryttare, uppdraget blir nu för de nya karaktärerna att försöka störta denna onda varelse. Men andra faror lurar runt knutarna och våra hjältar måste först se till att trygga staden.


Jag kommer med glädje rapportera hur det gick. På torsdag kommer alltså förhoppningsvis ett inlägg om hur vårt rollspelande förflöt. Tills dess: Puss & kram!

Presentation


Ankmossen är liten, men Gud är större

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ankmossens mötesplats


Ovido - Quiz & Flashcards