Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Jon Järnfot Gyllenstig - 3 februari 2010 18:57

Idag har varit en arbetsam dag för mig. Jag har skottat en massa snö och jag har börjat på utgrävningen av min snögrotta! Jag har bara gröpt ur en liten del, men den kommer att bli mumsigt mycket större. Har jag nu skottat i två veckor och slitit på min rygg så tänker jag fanimej fixa den här grottan också!


Annars är livet lugnt. Jag är hemma och har ju fortfarande två skrivprojekt att jobba på. Igår bakade jag så att jag har lite att "höja min motivation" med hemma. Finns brist på godsaker här annars, och eftersom jag bor ute på landet så är det svårt att komma in och handla något. Problemet är att det inte finns något gott att dricka till :S. En god dryck skulle om möjligt få mig ännu mer i stämning. Jag vet att vatten är klart underskattat, men det funkar liksom inte i det här läget. Lite lågprocentig cider hade varit perfekt.


Nåja, det man inte har kan man längta efter. Imorgon ska jag ut och fortsätta gräva. Ska bli skönt sedan när den här snögrottan äntligen står färdig!

Presentation


Ankmossen är liten, men Gud är större

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ankmossens mötesplats


Ovido - Quiz & Flashcards