Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Jon Järnfot Gyllenstig - 1 februari 2010 15:15

Kära bloggläsare!

 Jag hoppas ni har uppskattat att läsa min saga! Jag har i alla fall tyckt att det var roligt att skriva den. Ni kanske undrar vad jag haft för mig under tiden eftersom mina inlägg utöver sagan varit nästintill obefintliga?


Jag kan berätta att jag skrivit väldigt mycket på sista tiden. Jag har haft ett snitt på 2 sidor om dagen i min bok, vilket är väldigt bra. Jag har som ni vet skrivit en del av sagan om dagen, och dessutom har jag jobbat på att skriva ett mord. Jag har haft väldigt mycket att skriva på sista tiden med andra ord.


Men jag har gjort annat än att skriva. Jag har åkt skidor, och varit ute i snön. Jag har skottat ihop en stor snöhög ute i vår trädgård som jag när den blir tillräckligt stor ämnar ut och leka i. Idag var snön väldigt tung att skotta upp eftersom det är plusgrader och fläskig kramsnö. Tur att man är ung, frisk och stark. Eller ja, ung i alla fall... xD.


Nehe hörni, nu ska jag ut och skotta igen. Puss på er!

Presentation


Ankmossen är liten, men Gud är större

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ankmossens mötesplats


Ovido - Quiz & Flashcards