Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Jon Järnfot Gyllenstig - 5 februari 2010 08:08

Usch, det bar emot att gå upp så tidigt idag. 20 i 8, det är ju förfärligt! Så tidigt har jag inte gått upp på mycket länge kan jag avslöja. Nåja, det finns ett syfte med det. Jag ska iväg på min första körlektion idag. Jag hoppas det går bra.


Det blir en häktisk dag idag. Först ska jag ta körlektion, sedan ska jag baka semlor, åka skidor, bygga vidare på grottan och spela innebandy. Och gärna hinna skriva lite på boken också. Så mycket har jag inte haft inplanerat för en dag på ett bra tag. Men det blir säkert roligt!


Grottan ja... Jag hade inte insett tidigare vilken bamsig hög jag skottat ihop där egentligen, men nu när utgrävningarna är påbörjade har jag börjat förstå hur mycket där ligger egentligen. Jag har ont i ryggen hälften av min vakna tid men vafan, allt gör ont! Jag biter i, brölar lite och fortsätter ändå.


Och ni ska fortsätta läsa :D. Puss på er, mina trogna läsare!

Presentation


Ankmossen är liten, men Gud är större

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ankmossens mötesplats


Ovido - Quiz & Flashcards