Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Jon Järnfot Gyllenstig - 25 augusti 2010 17:08

Idag och igår mår (mådde) jag dåligt. Men i det här fallet är det ingen tvekan om varför. Schyssta Killen har drabbats av feber och en jobbig hosta. Och det var längesedan jag hade sådana smärtor i kroppen som nu. Jag får hoppas att det går över snart bara. Mår fruktansvärt och vet inte vad jag ska ta vägen. Jag vågar inte gå ut, och jag kan inte ligga i sängen i mitt rum full med sjukdomar hela dagen. Nej, istället sitter man i vardagsrummet och framför datorn och hänger, och önskar att man laddat ner fler bra filmer att titta på. Orkar inte se på Torkel i knipa igen för femte gången. Istället håller jag på att ladda ned Fight Club, en film som jag definitivt tycker vore värd att se om. Någon som kan tipsa om en bra film eller två?


Jag vet, titeln på mitt inlägg låter bättre än innehållet ;) Jag har inte träffat läkaren än så jag vet inte vad jag lider av (utöver min nuvarande feber), men jag har fått en tid. Fram tills dess får vi bara hoppas att min dos med antibiotika mot borelia var undermålig.

Presentation


Ankmossen är liten, men Gud är större

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ankmossens mötesplats


Ovido - Quiz & Flashcards