Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Jon Järnfot Gyllenstig - 18 augusti 2010 19:41

Imrogon, då jävlar! Rollspelet jag planerat hela sommaren ska äntligen sättas i verket! Skroger och Vratyas kommer klockan två, och då ska vi ha kul! Det kommer en överraskning i form av en TV-kändis och lite annat smått och gott. Imorgon svävar karaktärerna i dödlig fara, kanske det värsta de varit med om hittills. Om vi hinner så långt som till min maximala detaljplanering så ska jag nog jävla skrämma dem lite också eller i alla fall orsaka lite oro. Dessvärre kan varken Niramir eller Narzek närvara så det kommer bli knivigt för de två veteranerna. Vi får ju hoppas att jag inte har ihjäl dem.


Dessutom, hehe, jag ska på körlektion imorgon. Det är fanimej på tiden att jag tar körkort snart. Jag är alltför slapp :/  Dags att ta tag i min krage och rycka lite i den. ska söka jobb och utbildningar. Men först, imorgon, ska jag ha roligt!


Ost eller kött, det spelar fan ingen roll, nu ska jag käka mitt mumsiga favoritbröd!

Presentation


Ankmossen är liten, men Gud är större

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ankmossens mötesplats


Ovido - Quiz & Flashcards