Alla inlägg den 28 juli 2010

Av Jon Järnfot Gyllenstig - 28 juli 2010 16:35

Fy fan för svett, jag måste bara säga det!

 Jag antar att ni pryda stackare inte vill ha några snaskiga detaljer, men ni får dem ändå! Jag var ute och tränade i värmen och fy fan! När jag kom tillbaka efter min löprunda, så var man varm i ungefär tre minuter, sedan upptäcker man att tröjan går att vrida ur upprepade gånger. Med den tröjan fortfarande börjar man frysa som en rakad get, men att få av den tröjan... <33 Gosigare än att ta av mig en svettig jävla tröja har jag inte varit med om på länge.


På tal om... ja... ost... om några dagar börjar sommarens absoluta höjdpunkt: slöjdlägret som varar i en vecka! Ska bli kul att träffa alla goa människor, att njuta av lägertillvaron men framför allt: på lägret runt lägerelden kommer jag för alla mysiga slöjdare läsa upp Sagan om Henning! Vilken epsik berättarkväll det kommer bli. Men nu är jag hungrig som fan, puss alla som sitter och har tankarna någon annanstans!

Presentation


Ankmossen är liten, men Gud är större

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ankmossens mötesplats


Ovido - Quiz & Flashcards